26 februari 2009

Fullt ös..

Jag har egentligen inte lagt ner det här med bloggen...men det tar så mycket på krafterna att jobba har jag kommit fram till! Men jag hoppas det blir bättre när man kommer in i det. Det är fortfarande en massa kvar att lära men det går bra än så länge. Igår fick jag äntligen min mail så nu kan jag plocka ordrar därifrån och lägga upp dom..tack o lov har jag ingen telefon än! Annars så fixar jag med en hel del som tex beställning av kontorsmaterial, jag ska fixa backuper, posthantering o en hel del smått o gott. O ja just det..jag fixar ju frukosten:)

Idag har jag varit på en av våra fabriker i Ulricehamn och kollat. Först visade han lite bilder och berättade om fabrikens historia och sen va de rundtur:) Intressant men man fattar knappt hälften av allt..väldigt svårt att föreställa sig hur stort allt är när han pratar om kubikmeter och kilowattimmar och gud vet vad han sa:) Men nu har jag sett hela processen från spån till färdiga små pluttar som packas i småsäckar:)

Ikväll ska jag bädda rent i sängen eftersom de ska vara gäster på pensionatet från fredag-lördag. Sen ska jag packa eftersom jag åker till M i helgen.

Inga kommentarer: