12 februari 2009

Bäst...;)

Jaa vad kan man säga? Jag fick jobbet! Jag vet att man som svensk inte ska skryta men jag kände det på mig:) Jag behövde ingen andra intervju så istället för intervju idag så hade vi infomöte och så skrev vi på avtalen. Känns som att det kommer nog gå ganska bra på det nya jobbet. Synd bara att det är så få timmar men det känns skönt att smygprova lite! Vi ska vara 5st som jobbar tillsammans och alla verkar jättetrevliga! Lätta att prata med, känns bra att det är blandat med tjejer och killar. Jag börjar på onsdag nästa vecka..så snabba ryck:)

Nu ringde Sara så det är visst fika som gäller ikväll...jag som har tänt massa ljus o bara myser i soffan under filten. Ok att det är trevligt med fika men att ge sig ut i snö o blåst känns inte så lockande just nu...!

Trevlig kväll:)

5 kommentarer:

Madelene sa...

Grattis vännen! Men hur nyfiken tror du inte att jag blev nu...! Vad är det för jobb du fått?
Vill meddela att jag och Icca troligen kommer upp på er stora fest :) Det är iaf inskrivet i kalendern.
Puss på dig

Anonym sa...

Grattis Grattis min Bästa vän =) kunde ju inte bli bättre!!
Hoppas vi ses på lördag =) KRAM Tilda!!

Anonym sa...

Grattis Grattis min Bästa vän =) kunde ju inte bli bättre!!
Hoppas vi ses på lördag =) KRAM Tilda!!

ANGELICA sa...

GRATTIS! Vad innebar jobbet! (kan inte gora fragetecken pa denna dator!) Vi far horas snart! Kram vannen!Angelica

Anonym sa...

grattis till jobbet!vad är det för typ av jobb då?lycka till!kram louise.Edwin grattar oxå=)