18 april 2009

Jag lever....

Jo jag lever...även om det inte märks på bloggen.

Har hänt mycket sen sist...jag har bla. flyttat in i min alldeles egna lägenhet. Flytten gick ganska smidigt även om jag o Tere undrade lite varför vi skulle kuta omkring med kartonger i hela lägenheten som kom ivägen för mina saker som skulle ut men men...de löste sig och allt som skulle ut kom ut..:) Nu är jag inbodd men jag väntar fortfarande på att fästena ska komma på plats så jag kan få upp gardiner men det lär nog dröja om jag inte köper egna.

Sen har det hänt tråkiga saker...känns väldigt tungt och jag har mått riktigt dåligt. Skönt med vänner som ringer och som bryr sig. Man vet vilka som finns där på riktigt!!!
Men jag är på gång igen och ikväll är det mys med tjejerna...efter att jag o Emma dissade Emelies förslag på utekväll kom vi fram till mat, soffa och mysbyxor var den perfekta planen för en lördagskväll!:)

4 kommentarer:

Caroline sa...

Härligt att du är på gång igen, både med blogg och annat, det låter lovande :) Ha så mysigt ikväll!

louise sa...

nämen vad är det för tråkigt du har råkat ut för då?hoppas det är bättre nu!kram Louise

Therese sa...

Jag vill också vara med på mat, soffa och mysbyxor! OCH utekväll!! :(

Petra sa...

Men vi hade ju inte utekväll..:) Kom ner när du vill..du vet vart jag bor och du hittar ju bra i köket så du kan fixa middag tills jag kommer hem från jobbet:)