28 januari 2009

Veckan..

I måndags samlades tjejerna hemma hos oss för att titta på bondebröllopet och fika. Mysigt att träffa alla och det är så tråkigt att det snart inte kommer vara så längre. Först flyttar Therese och sedan Carro..Therese kommer inte vara så långt bort med Carro kommer, som typ alla andra, befinna sig i skauneland:( Men några finns ju kvar.

Gårdagen spenderades med Sara. Vi möttes här för att bestämma vart vi skulle luncha, efter att vi ätit så promenerade vi upp till A6 där vi spenderade massa timmar. Sen gick vi hem, hyrde film, köpte räkor och vin och tillbaka till mig. Sambon har flytt till hufudstaden för några dagar så jag är helt ensam...gött;)

Idag ska jag skriva ett brev som jag har planerat att åka och lämna imorgon på fm. Eftermiddagen tar bussen mig till Nyköping där jag ska vara i helgen...mysigt!:)

Ikväll blir det ev. afterwork..men vi får se:)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Nu får du bestämma dig, ska du sakna mig eller dansa på borden när jag är borta?!? Jag tycker helt enkelt att du får pallra dig till det där landet jag ska bo i...

Petra sa...

haha carro, det är gött när du är borta en natt eller två..(beror mest på att jag kan vara lite latare än vanligt när du inte är hemma) men sen saknar jag dig:)