22 januari 2009

Jahaja

Idag fick jag veta att jag inte kan göra tentan jag hade planerat att göra på lördag. Svante va bortrest och det är försent att anmäla sig i Kalmar..inte för att jag hade planerat att åka dit heller..

Dagens projekt, som gick över på 5 minuter, va iaf att stoppa in alla växter i duschen och göra dom lite mindre dammfria. Inte för att vi har något damm här i vårt hem..nej nej..men lite vatten har väl aldrig skadat en växt.

Fredagkvällen ska vi spendera på bion..vi ska se "Benjamin Buttons otroliga liv" eller nått sånt.. Någon som har sett den? Va den bra? Den är iaf sjukt lång så vi funderar på om vi ska ta med lite matsäck.. Jag vet iaf någon som måste ha lite fika med sig..haha..

2 kommentarer:

Caroline sa...

Ptf, som om inte du kommer att ha nåt att knapra på under film. Ett par digestive med ost i fickan kanske skulle vara nåt...

Petra sa...

hahahaha jag är mer inne på mina popcorn...mmmm...mitt största problem är bara att dom kommer vara slut innan reklamen börjar:(