16 april 2008

min sambo

Den här flytten som genomfördes för ett antal veckor sedan har visat sig bli väldigt bra, i alla fall för mig. Igårkväll när Carro kom hem från sin föreläsning bakade hon scones, även till mig:) På eftermiddagen hade hon gjort soppa...mm jättegott.
Hon är även väldigt flitig med att diska och dammsuga..:) Jag kanske ska erkänna att jag är väldigt flitig med att stöka ner..väldigt fort och väldigt mycket:)
Stackers Caroline!

Jag ska försöka bättra mig.. Men Emma sa att vi får tänka på att jag aldrig har varit sambo innan, då kändes det genast lite bättre!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Haha, ja det är mycket att lära sig i livet som sambo. Men jag tycker att du klarar dig alldeles utmärkt, lite fel att du kallas för husdjuret, du är ju sååå mycket mer än det :)

Anonym sa...

du är en lyckans ost som får bo med carro!! ta väl hand om henne. ett tips om du vill överraska henne är att baka å bjuda på en banankaka-hennes favorit!!